Na podstawie art. 71b ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.2) zarządzono i określono warunki organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, mającego na celu pobudzanie psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, zwanego „wczesnym wspomaganiem”, w tym kwalifikacje wymagane od osób prowadzących wczesne wspomaganie, a także formy współpracy z rodziną dziecka.
Wczesne wspomaganie może być organizowane w przedszkolu i w szkole podstawowej, w tym w specjalnych, w innych formach wychowania przedszkolnego, w ośrodkach, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, oraz w publicznej i niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej, jeżeli mają one możliwość realizacji wskazań zawartych w opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, w szczególności dysponują środkami dydaktycznymi i sprzętem, niezbędnymi do prowadzenia wczesnego wspomagania.
Spis treści:
1. Organizacja wczesnego wspomagania
2. Tygodniowy rozkład zajęć
3. Dane osobowe dzieci
4. Dane osobowe rodziców (prawnych opiekunów)
5. Cele. zadania i hannonogram działań wspomagania
6. Indywidualny program zajęć
7. Obecność na zajęciach
8. Realizacja zajęć
9. Ocena postępów dziecka, wnioski
10. Kontakty z osobami współdziałającymi, instytucjam
11. Zestawienie frekwencji
12. Obserwacje
13. Notatki
Brak produktów
Dziennik zajęć przedszkola całoroczny
34,44 zł Szczegóły Do koszykaDziennik zajęć logopedycznych i korekcyjno-kompensacyjnych
14,76 zł Szczegóły Do koszykaDziennik zajęć dyd.-wyr. i specjalistycznych
15,99 zł Szczegóły Do koszykaP.H.U. LEGRANT
Dębowiec 33D
57-220 Ziębice
tel.kom 502 575 140
tel.kom 501 660 107
email: biuro@legrant.pl
email: legrant@op.pl