Dziennik grupowych zajęć i organizacji wczesnego wspomagania
Dziennik zgodny z wymogami § 3 ust. 5 Rozporządzenia MEN z dnia 11 października 2013 r. w sprawie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1257) dzienniki do dokumentowania zajęć prowadzonych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz rejestrowania działań Zespołu ds. wczesnego wspomagania.
Odpowiednio zaprojektowana liczba stron gwarantuje, że proces wspomagania zostanie właściwie i szczegółowo zarejestrowany i będzie stanowił kompletną dokumentację pracy Zespołu oraz nauczycieli na potrzeby kontroli w ramach nadzoru pedagogicznego kuratorium oświaty i innych instytucji.
Pozwala na dokonanie zapisów:
Danych osobowych dzieci w grupie i zgody rodziców na przetwarzanie danych osobowych.
Numerów opinii o potrzebie wczesnego wspomagania i zaleceń poradni pp.
Danych kontaktowych do rodziców.
Składu osobowego zespołu.
Indywidualnych programów wspomagania.
Celów wspomagania i harmonogramu działań.
Obecności dzieci na zajęciach.
Przebiegu i terminów zajęć, rodzaj usprawniania, wyników obserwacji dzieci na zajęciach, zalecanych do wykonania ćwiczeń.
Ocen skuteczności pomocy.
Kontaktów ze specjalistami i instytucjami.
Wniosków i rekomendacji do dalszej pracy z poszczególnym dzieckiem.